Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Τι κάνω λάθος????

Ποιο είναι τελικά το «σωστό»… 
Το politically correct, το ορθόδοξο, το «καθώς πρέπει», αυτό που δεν δημιουργεί εντάσεις, ενστάσεις, αντιδράσεις… 



Πού βρίσκεται κρυμμένο το manual της ήρεμης ζωής??? 
Γιατί δεν μπορώ να το βρω, ν’ ακολουθήσω πιστά τις οδηγίες του, να λειτουργήσω άψογα σαν μια καλοκουρδισμένη μηχανή… 
Σαν κουζίνα, πλυντήριο ρούχων και πιάτων, pc… 





Γιατί βρίσκομαι πάντα στα όρια… Όσο κι αν προσπαθώ… Δεν κάνω και τίποτα extreme γαμώτο… 
Να ζήσω θέλω… Χωρίς να ενοχλώ, σέβομαι τους ανθρώπους δίπλα μου, αφουγκράζομαι όσο μπορώ τις ανάγκες τους, είμαι εκεί για όσους με χρειαστούν… 
Κάτι φταίει μάλλον… Το προσωπείο μου, αυτό το «αψεγάδιαστο», καλή σύζυγος, μητέρα, υπάλληλος, αυτάρκης με λίγα λόγια…




Ίσως δεν αφήνω τους άλλους να καταλάβουν τι κρύβω… 
Πόση ανάγκη έχω από μια κοινότυπη ερώτηση «πώς είσαι σήμερα»… 




Φοβάσαι, κρυώνεις, πονάς, τι στο διάολο νιώθεις…
Μάλλον φαίνεται πως δεν … Είμαι η Έλενα και είμαι καλά…







2 σχόλια:

  1. Νά λοιπόν .....2-3 που δεν ξέρουμε για σένα, που τα χρειάζεσαι, τα έχεις ανάγκη, στοιχειώδη κιόλα, και κάποια στιγμή θαρρώ αξίζεις και πρέπει να να απολαμβάνεις και να τα ζεις. Είναι αυτά που λέμε οι μικρές στιγμές γεμίζουν τα μεγάλα κενά.
    Όμορφο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι μικρές στιγμές...Ο θεός των μικρών πραγμάτων...Μάλλον με ξέχασε...Αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή