Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Βύσματα λοιπόν...


Όλα είναι θέμα βυσμάτων,  κυκλωμάτων  και όλα εις –ματων σημαντικά… 


Αχ, βρε παιδιά, ευχαριστώ που με ξυπνήσατε από τον βαθύ ύπνο μου των τελευταίων χρόνων… 
Κλεισμένη με ασφάλεια στο κουκούλι μου, δεν είχα πάρει πρέφα τι παίζει εκεί έξω…
Μόλις πήγα να σκάσω μύτη… Χλαααπ η σφαλιάρα…
Πού πας κοριτσάκι μου??? Ποιά νομίζεις πως είσαι??? 
Η «Κοκκινοσκουφίτσα» χωρίς τον λύκο, η «Χιονάτη» με την κακιά μητριά άντε και χωρίς τους 7 νάνους , η «Ωραία Κοιμωμένη», χμ… αυτό μου ταιριάζει καλύτερα…
«Κοιμωμένη»...
Σίγουρα..
Από τα πιο μικρά,μέχρι τα μεγαλύτερα… 
Ύπνος του δικαίου…
Ως προς τα  βύσματα…
Τα μυαλά στα κάγκελα…
Όχι όμως το δικό μου μυαλό…
Ευχαριστώ, ας μείνω « Κοιμωμένη » ...









2 σχόλια:

  1. Καλά,βύσμα δεν έχεις!
    Χάθηκε καμάρι μου ένα…..δόντι(έστω και ένας…..χαυλιώδοντας!)χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε δόντι, ούτε χαυλιόδοντα, ούτε μασέλα μην σου πω!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή