Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Ένας αυθάδης κέρσορας...

Μμμμ, γλυκάθηκα, άλλο πήγα να διορθώσω στην προηγούμενη ανάρτηση, άλλο μου βγήκε...
Ένα ολοκάθαρο "παράθυρο" με τον κέρσορα να μου κλείνει το μάτι...


-Πού να σου λέω αγαπητέ, έχουμε να ιδωθούμε παραπάνω από ένα χρόνο, η προτελευταία φορά ήταν "μαύρη και σκότεινη", η τελευταία με Χριστούγεννα και περασμένες αναμνήσεις "έτσι κι έτσι",   αυτή   θα είναι γαμάτη!!!!
-Γαμάτη; Από πού κι ως πού; Εσύ έκλαιγες και δερνόσουν όλη μέρα....
-Α! Για να σου πω πήρες πολύ θάρρος! Πού ήξερες εσύ τί έκανα;
-Με κουράζεις, αφού εγώ είμαι εσύ...
-Τι μας λες...Άκου έπαρση...
-Λοιπόν για να μη λέμε πολλά,ήσουν και είσαι σκατά "ουπς συγγνώμη", χωμένη μέσα σε μία   απελπισία που μάλλον μόνη σου την έχεις δημιουργήσει....νιανια που έπαθα αυτό...νιανιανια που   έπαθα το άλλο, το πιο σοβαρό....νιανιανια που κανείς δεν με σκέφτεται....νιανιανια που κανείς δεν   με καταλαβαίνει....ΣΤΑΜΑΤΑ!!!!
-Ε,όχι που θα μου βάλεις και τις φωνές, αν ήξερες τι έχω τραβήξει....
-ΣΤΑΜΑΤΑ!!! ΣΚΕΨΟΥ ΤΙ "ΔΕΝ" ΕΧΕΙΣ ΤΡΑΒΗΞΕΙ...ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου