Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Κάν ' την όμως τώρα...

Θέλω να την κάνει το 2014 όσο γίνεται πιο γρήγορα… 





Δεν μπορώ να περιμένω ούτε ως αύριο στις 24:00… 

Να μου αδειάσει τη γωνιά… 




Σαν κακομαθημένο πιτσιρίκι, είχε μόνο απαιτήσεις… 

Μου ρούφηξε όλη την ενέργεια …Από την  πρώτη στιγμή… Θέλω, θέλω, θέλω… Την αντοχή, την ανοχή, την υπομονή, το «αποθεματικό» μου, τα πάντα… 




Τι σου δίνω σε αντάλλαγμα??? Λίγα πράγματα… Είμαι τόσο εγωκεντρικό, που με νοιάζει μόνο η πάρτη μου… 

Δεν γουστάρεις??? Χαχαχαχα… Δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά…




Μπορώ βρε σιχαμένο… Να σε ξορκίσω, να σε ξεχάσω, να το πάρω εντελώς αλλιώς… Όχι άλλα δάκρυα… Όχι άλλο πόνο… Δεν έχω πια καιρό που λέει και το άσμα….






Μπαίνω δυναμικά στα καινούρια… 






Με χαμόγελα, ανοιχτή καρδιά, αυτούς που μ’ αγαπούν αποδεδειγμένα, τους ανθρώπους της ζωής μου, με σοκολάτες, κρασί και γλυκά, με όλα τα απαγορευμένα, με όλες τις αισθήσεις μου ζωντανές… 





Δεν γουστάρω, 2015, κρίση, μιζέρια, αχ και βαχ, τελειωμένες ιστορίες, καημούς και βάσανα…

Πού είσαι??? Ακούς??? 




Ακόμα δεν μπήκες… Έχεις σχεδόν  ένα  24ωρο ….Κανόνισε…




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου